Новинки поліграфії. Вже модно в Європі, ще маловідомо в Україні.

Новинки поліграфії. Вже модно в Європі, ще маловідомо в Україні.

05.05.2017

#СофтТач #баттерфляй #бархатнабумага

М'які подушечки котячих лапок, оксамитові крила метелика, морський бриз  в променях заходу сонця, ранкова ніга суботнього дня, шкіра дельфіна або плюшевий ведмедик - образи, що несподівано виникають в голові, коли береш в руки оксамитовий папір Butterfly від Друкарні Вольф. І в наступну мить на обличчі з'являється посмішка - тілу сподобалося нове відчуття. Саме так поліграфія, що опинилася в моїх руках, викликала  незвичайні тактильні відчуття та емоції подиву і радості. Це оксамитовий папір Butterfly з технологією SoftTouch!

Безліч дизайнерів у всьому світі б'ється над тим, щоб зробити рекламний продукт якомога емоційно привабливішим. І вдалі дизайнерські рішення високо цінуються, тому що здатні дивувати і тішити. Професіонали Друкарні Вольф технологію Soft Touch також винайшли для того, щоб вражати новою якістю дотику, неймовірними тактильними відчуттями. Донедавна можливість застосування технології Soft Touch в поліграфії була обмежена або італійським дизайнерським картоном, або особливою плівкою для ламінування. Обидва рішення застосовувалися, як правило, для створення поліграфічної продукції преміум класу. 

Папір Butterfly має ту ж унікальну матову поверхню, і так само неймовірно приємний на дотик, що й більш дорогі аналоги. Оксамитовий папір Butterfly з технологією SoftTouch  буває різної щільності, не вимагає застосування додаткових постдрукарських процесів, і за рахунок цього доступний для рекламних кампаній з досить скромними бюджетами. Для прикладу, надрукувати тисячу візиток на папері Butterfly вам обійдеться дешевше, ніж двічі скористатися найбільш економічно вигідною пропозицією - 1000 візиток на папері щільністю 350 г, без покриття. А тисяча флаєрів Butterfly дорожче аналогічного тиражу на крейдованому папері всього на 25%.

Першими в унікальному співвідношенні «ціна / нові можливості» розібралися європейці. Будучи більш досвідченими замовниками, вони раніше змогли оцінити перспективу залучення в рекламну комунікацію приємних тактильних відчуттів. І на сьогоднішній день основним споживачем тиражів Butterfly в друкарні Вольф є європейські компанії, незважаючи на додаткові логістичні витрати. Український споживач поки ще мало знайомий з цією інновацією. Станьте для свого покупця першим, хто здивує його новим тактильним відчуттям від рекламної поліграфії. 

Друкарня Вольф надає можливість друку практично будь-якої поліграфічної продукції на папері Buttefly з технологією SoftTouch та бажає вам завжди випереджати конкурентів! 


Григорук Анастасія,
маркетинг-менеджер агенції «EasyFlyer».