Друкарня Вольф    Блог    Як за допомогою рекламного послання зацікавити глибше, впливати сильніше, домогтися більшого?
  Типография Вольф    Блог    Як за допомогою рекламного послання зацікавити глибше, впливати сильніше, домогтися більшого?

Як за допомогою рекламного послання зацікавити глибше, впливати сильніше, домогтися більшого?

— 04.04.2017

#Гібрид #TwinSpot


Пісок, що переливається на сонці як алмазна крихта, змінюється блискучою гладдю, яка знову поступається місцем шорсткій поверхні. Смуги змінюють одна одну, розбігаються і зустрічаються, перетинаючись під різними кутами, складаються в рельєфні візерунки і розповідають свою історію. Їх історія про те, що крім виявленого зображення, є тонкі деталі, які визначають настрій, інформація, що просочилася між рядків для посилення враження.

Таким тонким інструментом для міжрядкової комунікації стала технологія гібридного лакування TwinSpot. Сенс технології полягає в послідовному нанесенні двох лаків: матового і глянцевого. У місці, де глянсовий лак перекриває матовий, виходить неоднорідна шорсткість, що нагадує пісок. У місці, де не було нанесено матового лаку, поверхня набуває щільного глянцю. Таким чином, у об'єктів різних форм, розмірів і кольорів, з'явилася ще й текстура. Або ж всупереч надрукованому зображенню, матові і глянцеві плями не вписуються в загальну картинку, а створюють окремий шар зі своїм змістом і композицією.

Глянсовому лаку в поліграфії вже давно відведена роль акценту. За його допомогою на сторінці виділяють головні об'єкти, таким способом керуючи увагою покупця. Гібридне лакування можна використовувати і як акцент, і як альтернативну історію. Наприклад, ви рекламуєте наручний годинник, і по вашій листівці лаковими лініями плететься в'язь візерунків. Тонкі, ледве помітні лінії дають посил дорожнечі, статусності і нетривіальності. Щось, що не має на перший погляд прямого відношення до вашої пропозиції, створює відчуття багатошаровості, продуманої турботи про клієнта.

Інновація технології полягає в офсетному способі нанесення, що застосовується в друкарні Вольф. Щоб нанести лаковий гібрид, друкований аркуш не дістають з друкарської машини і не відправляють на трафаретну ділянку. Друк відбувається в лінію. Це означає, що друкарська машина оснащена шістьма вежами, 4 для фарб і 2 для лаків. Спочатку лист проходить через барвисті вежі, і відразу ж покривається матовим і глянсовим лаками. І звичайно, така машина оснащена ультрафіолетовою сушкою, що дозволяє отримувати друковані аркуші без  додаткового просушування. Але крім швидкості друку, відмінна риса цього обладнання - це точність, з якою лягають лакові лінії. Оскільки не потрібна додаткова приладка, це дозволяє бути впевненим у точності попадання лаку в друковане зображення до мікрона.

На сьогоднішній день гібридне лакування доступне і застосовується для всіх видів поліграфічної продукції - візитки, флаєра, листівки, календ арики, плакати, журнали та багато іншого. Готуючи макет під технологію TwinSpot, важливо пам'ятати, що вибірковим в даному випадку є саме матовий лак, а не глянцевий. Тому шар, що описує лак, повинен бути заповнений 100% спотовими кольором в місцях, де за вашим задумом будуть шорсткості, і містити нічим не заповнені області там, де повинен бути глянець.

Друкарня Вольф бажає вам ефективного діалогу з клієнтами і як засіб, що розширює діапазон бізнес - комунікації, рекомендує технологію Twin Spot.


Григорук Анастасія,
маркетинг-менеджер агентства «EasyFlyer».